Blogger Template by Blogcrowds

yang pertama...

assalamualaikum...

ni blog aku yg ke-3...b4 ni blog aku sumenyer ayat formal..tahap sastera "megabomba" punyer....kali ni aku saje jek nk wat blog sesempoi yg boleh..rase macam nk wat blog ni jadi daily diari aku..tp tgk arr tahap kerajinan....kalo rajin aku post la routine aku dalam nih...kalo x jadi maybe weekly or monthly...huhu..

emm....sebenarye assingment aku tgh berlambak...tapi mood nk wat macam x sampai2...tu yg aku tetibe wat blog lagi 1 nih..saje je,bole lah aku ngarut sendiri dalam nih...kalo ade org bace...maka,bace la...kalo x,kire cam aku syok sendiri...

jadi untuk permulaan...hari ni xde ape yg best sgt dalam routine life aku...too ordinary...gi klas then balik bilik...dok lepak bilik,layan internet,tgk tv(layan ugly betty & desperate housewife..series fav aku tuh),wat tuto skit sambil layan lagu....then chatting ngan member aku..macam biase,kalo aku chat ngan diorg..ngarut jek lebih..sian diorg kena layan aku merepek...hehe...

skrg pun dah kul 12.46 tgh mlm...aku x tau sgt nk wat pe...tunggu mate ni kuyu je la..sok klas pun petang...jadi tido lambat la hari nih....itu je la untuk permulaan..aku akan kembali merepek lagi...

2 comments:

  1. clah_mNc said...

    yahoo..!!!
    im the 1st person who read this blog..
    ahaks...kwn aku ni..
    hihihi...mmg da xde keje gamak nye..hahahah..aku ske ko...
    meh aku pun nk merepek kat ko nye first blog yg ngarut2 ni..hihihi...meh la kt ngarut sesame k...horreyyy..!!!!!
    (mcm da abes final je...asgmnt melambak nih...hihiihhi.:-))

    April 17, 2007 at 10:05 AM  

  2. aku said...

    hehe..cam biase arr..tau2 je perangai aku..huhu..

    April 17, 2007 at 10:09 AM  

Post a Comment