Blogger Template by Blogcrowds

dia kata..aku pun kata...

tadi aku telepon dia..
dia banyak diam..
aku membebel sorang-sorang..
aku tanya..
"nangis ke???"
dia jawab..
"tak ada lah
aku diam..
dia diam..
aku faham..
benda ini semua bukan benda senang..
dia kata..
"susahlah nak explain"
aku jawab..
"yelah..faham.."
memang aku faham..
bukan saja-saja buat-buat paham..
dia kata...
"ngantuk lah..nak tidur"
aku kata..
"ok..nanti kita jumpa.."
dia pesan..
"jumpa nanti bawakkan lagu Dewa.."
aku kata..
"ok.."
apa yang aku pasti..
dia sebak..
tak boleh bercakap..
takpa...
aku faham...
memang aku betul-betul faham...

26 comments:

  1. Aku Bukan Bidadari said...

    Huhuhu..
    jangan ar tanya org tgh bersedih nangis ke tak.. x romantik..

    hmm apa2 pun soh dia bersabar ..

    ps: saya suka lagu DEWI (tapi lagu tu maknanya jantan tu curang)

    September 5, 2007 at 8:35 PM  

  2. Unknown said...

    Salam.

    Aiyak! Apa pasat? Selih la ho? Okay. Wa pun tamau kasi kacau.

    Nyalan lulu la ho! Telima kasih.

    September 5, 2007 at 9:44 PM  

  3. 13may said...

    hmmm....paham paham...

    apa2 pun soh dia bersabar ..

    September 6, 2007 at 4:21 AM  

  4. Kemat said...

    kadang2..kita ingin bersendirian bila dilanda kesedihan.. biarkan dia sendiri seketika..usah ganggu dia..tp bagitau dia awak sentiasa ada jika dia perlukan apa jua pertolongan

    September 6, 2007 at 6:55 AM  

  5. pjoe said...

    cakap ngan sapa ni?
    sahabat atau buah hati atau teman tapi mesra atau anak jiran sebelah rumah?

    comfort kan dia!
    ok?

    September 6, 2007 at 7:49 AM  

  6. zino said...

    paham paham..
    yg baca langsung tak paham hehe

    September 6, 2007 at 8:18 AM  

  7. Nur Hafiza Hasan said...

    Kalau ada kawan, semuanya OKAY!
    :)

    September 6, 2007 at 9:30 AM  

  8. aku said...

    kau bkn bidadari->dewi tu lagu lelaki curang..tapi nak cover line,kata kawan je konon,pigi dah..eh,teremosi plak..ishk2..ade ke patut??

    ah kim->salam...kawan wa banyak selih lo..sama-sama..

    13may->ko paham??ni yang aku x paham,apasal ko leh paham plak nih?

    kemat->yer...mmg tepat lagi persis..itulah gunanya manusia bernama sahabat..untuk susah & senang..

    nezjoe->anak pakcik jual tempe kat jln raja chulan kot..hehe..xdelah..ini,1 of my bestest fren..masalah duniawi.. :P

    zino->xpe2...sy paham kalo anda x faham..

    miss_tree->yes..mmg benar lagi tepat..kawan untuk ringankn apa yg berat..

    September 6, 2007 at 10:04 AM  

  9. Acaii Jawe said...

    slm, hihi, org ngah bersedih kekadang tak tahu apa yg diaorg cakapkan,hihii...:) nasib ada kawan yg baik..:)

    September 6, 2007 at 4:46 PM  

  10. ILA said...

    wahhh...kau memang teman yg HEBAT..
    kerna kau BUAT2 FAHAM...hehe:p

    September 6, 2007 at 6:41 PM  

  11. ILA said...

    woiitttt!!WAHAI "AKU"
    kau kena betulkan "timing" kat komen ni..pasailakkk..akak komen kat kul 9.41am jadi 6.41pm??
    dah tu..tarikh dah kat 7 Sep,2007 tpi kau punya masih 6 sept..
    errr..kau kat negara mana nie yeakkk???

    September 6, 2007 at 6:45 PM  

  12. - G O R O - said...

    Kerna ada kamu..

    September 6, 2007 at 7:42 PM  

  13. me3n said...

    da start berjiwang da dia hehe.

    September 6, 2007 at 7:53 PM  

  14. adliazaddin said...

    aku paham abeeeeeeees

    September 6, 2007 at 8:04 PM  

  15. Sunan_Jati said...

    x phm...
    :P

    September 6, 2007 at 8:10 PM  

  16. Mak Su said...

    lagu Dewa?

    September 6, 2007 at 8:34 PM  

  17. nellyberry said...

    tgh sedey ye?
    air mata je yg mmg cukup faham sbnrnya.
    teman itu perlu...utk jadi bahu tmpt die menangis.

    September 6, 2007 at 8:36 PM  

  18. achik said...

    aku tak paham apa yang ko paham.. ;p

    September 6, 2007 at 9:50 PM  

  19. Unknown said...

    soh dia denga lagu "hadapi dengan senyuman" :)

    September 7, 2007 at 5:49 AM  

  20. Saya said...

    haa??ape dah jd??nape dia nangis??

    September 7, 2007 at 8:10 AM  

  21. Anonymous said...

    lagu dewa yang mana nih? mesti lagu yang sedey2kan?

    September 8, 2007 at 5:16 AM  

  22. aku said...

    faisal->salam..hehe..nasib mmg baik...:)

    ila->hehe...saja je sy wat timing salah kak..haha..n bg kompius skit..sy brd jauh di perantauan..(konon..)

    goro->kerna ada aku?? :P

    ade3ck->aku tau ko tension bace entry aku..tp aku suka..ko x suka ke???hahha...

    les->ko mmg bijak..

    sunan_jati->xpe..buat paham je la..

    maksu->ye mak su...nape nak ke??sy leh bg...

    nelly berry->kwn sgt perlu untuk bab nangis2 nih..hehe..cik nelly mesti sgt memahami..kan??

    achik->mmg ko patut xpaham..aku lagi xpaham kalo ko paham..:P

    lindosh->skrg die tgh addict lagu "emotional love song"..xleh nk kata ape la..

    god's slave->masalh duniawi je..:P

    kamaruladli->ye btul..sesuai ngan angin "dia" skrg...

    September 8, 2007 at 9:40 AM  

  23. crunchyahcock said...

    kalau dah camtu .... aku nak kata apa?
    aku kata... dia kata... kami kata... huh!! x terkata.

    September 8, 2007 at 11:11 AM  

  24. aku said...

    crunchyahcock->akhirnya.semua org berkata-kata..:)

    September 8, 2007 at 11:15 AM  

  25. Nur Hafiza Hasan said...

    update..update...
    :D

    September 8, 2007 at 10:11 PM  

  26. aku said...

    miss_tree->ye la..update ler nih..:)

    September 9, 2007 at 4:32 AM  

Post a Comment