Blogger Template by Blogcrowds

bak kata Ella...."percaya diriku"

As a human yang normal,sometimes kita akan rasa down jugak...no matter, how strong we are...it's also happen to me...bile aku rase down,i need something as a supplement to my weak & crack soul...one of it is thru music.....bile dengar je music,semangat tu bole la naik sikit...

Kalau time tengah rasa teruk & everything like hell...i feel just want to scream to everybody around me..at the same time yelling at people keliling ni dengan harapan akan lega sikit..tapi aku tak pernah pun buat benda-benda macam ni..nanti jadi macam mengganggu ketenteraman awam pulak...tak pasal-pasal bertambah pulak masalah yang lain..

Jadi,untuk kali ni,aku pilih one of my favourite song yang boleh meningkatkan keyakinan aku masa tengah nyawa-nyawa ikan...it's always happen time nak kena submit assingment-selalunya programming subject, everything yang dah plan end up dengan disaster & messy...arrrrgggggggghhhhhhhhh....


Percaya Diriku - Ella
dalam kegelapan gerhana melimpahkuku
berseorangan melayari laut yang biru
menanti detik indah yang kupasti tiba
waktuku menuju kearah yang bahagia
kerna kulupakan kisah dusta
*
ku percaya diriku
tentukan demi masa depan
ku percaya hatiku sendiri oh..

ku percaya diriku
walaupun adanya cabaran
ku percaya hatiku sendiri yeah

dalam kesesakkan dan kesuntukan masa
ku hadapi rintangan barulah ku cari jawapan
adakah ini demi mengejar mimpi yang dicita
usah ku berlawan namun ku melepaskan
kerna ini hanya kisah dusta


Lagu ni OST Gol & Gincu..aku selalu juga tgk series g & g dekat 8tv skrg nih...emm..maybe sebab aku nak tgk Pierre Andre je kot..hehe....Kalau nak dgr lagu ni try la download dekat site ni link

1 comments:

  1. The Facebook Blog said...

    cool..
    ske gak cter gol n gincu ni...
    and kami....suka la...

    August 8, 2008 at 11:04 PM  

Post a Comment