Blogger Template by Blogcrowds

mengexplore blog org2 lain yg x dikenali..

aku sedang bebas dr belenggu assingment yg menimbun selama hampir 3 minggu lepas..jadi hari ni xde ape2 aktiviti yg membebankan...macam biase aku ngadap monitor dr pagi sampi nk tido...puas dh aku ronda2 dlm internet ni..macam biase,hobi aku tgk blog2 org lain...
ade gak blog yg boleh wat aku gelak sorg2..mg best btul layan blog2 org yg biol ni...sume direct jek...nak maki pun main ckp jek...lawak pun ade gak yg ntah ape2 tp mmg boleh wat aku gelak sampai kuar air mata...

aku mmg suke giler layan blog org..mmg best yg x terungkap..member aku sgt pelik ngan perangai aku yg boleh x bercakap sehari suntuk juz sbb layan bace blog...sbnryr,bace blog ni ade gak bagusnyer..selain mengurangkan aktiviti ckp2 hal org lain yg xde faedahnyer secare verbal..better le bace info2 dlm blog2...salah 1 blog yg aku paling suke blog afdlin shauki...otak mamat ni mmg best....philosophy die ni byk inspire aku gak sebenaryer..he's awesome & full with brilliant colours of art..the way he express his thought pun mmg aku respect....even a bit urban(ade org ckp camtuh..mak aku x suke afdlin sbb mak aku kate lawak die bodo..mak aku siap pesan jgn cr suami cam adflin..haha..tp kalo dpt gak yg camtuh,aku nk wat camne???jodoh.... :P ), but aku rase soul die ni full with honesty & sincerity...jd aku mmg kagum btul ngan artwork si afdlin nih...aku x kisah la lawak bodo ke..ape ke?....kadg2 yg bodo tu lagi best dr yg pura2 wat2 pandai..

0 comments:

Post a Comment