Blogger Template by Blogcrowds

ketat,sendat lagi melekat...

"ko apasal pakai baju ketat sekarang???"

woooow.....statement di atas ditujukan untuk aku,oleh si Tempe kepada aku melalui YM...

ketat???

sendat???

melekat???

tapi dalam masa yang sama aku bertudung????emmm....memang patut ditegur.Penampilan wanita bertudung yang berbaju ketat memang agak mengelirukan....lepas kena tegur,secara automatiknya aku bukak pintu almari.....aku perhati semua baju yang ada di dalamnya...

oooohhhhooo....memang jelas,kebelakangan ni aku terlalu suka membeli baju yang terlalu kecil..walaupun aku berbadan kecil,tapi agak kurang wajar badan ini didera dengan tekanan baju yang semakin mengecil....sebab tu la agaknya aku tak besar-besar..itu sekadar teori tak masuk akal aku...

balik cuti hari tu,mak aku cakap benda yang sama...

"pakai baju biar besar-besar sikit..tutup pusat...tak payah nak ditayang-tayang..."

jadi,sekarang aku harus ambil pusing pada teguran-teguran berkenaan...ramadhan pun makin hampir,jadi wajar untuk aku berubah jadi lebih baik...

9 comments:

  1. zino said...

    elok le ambil perhatian teguran kawan tu.. semuga berjaya membuat perubahan..

    August 22, 2007 at 2:56 PM  

  2. Aku Bukan Bidadari said...

    wehh pusat ko lubang ke atau keluar? ekekeee...

    a'ah tak sabar tunggu ramadhan.. hulalalaaaa

    August 22, 2007 at 5:35 PM  

  3. adliazaddin said...

    hehehe... :D selamber pakai baju ketat :D kater ahli neraka hahaha :D

    August 22, 2007 at 7:09 PM  

  4. 13may said...

    post la gambor sekeping kat sini....

    hahha :P

    August 22, 2007 at 8:09 PM  

  5. pjoe said...

    alhamdulillah

    btw, salam

    August 22, 2007 at 10:56 PM  

  6. me3n said...

    laa ko pompuan ghupenye hehe.

    August 23, 2007 at 7:25 AM  

  7. aku said...

    zino->semoga sy berjaya..

    kau bkn bidadari->nak kena jwb gak ke??haha...

    les->haha...ko nih les...

    13may->aku cun sgt kot..susah plak nnt kalo post kat sini..ngehngehngeh..

    nezjoe->salam berbalas

    ad3ck->hukala...ko nih..xkan xtau kot...

    August 23, 2007 at 9:28 AM  

  8. aunty adam yg cool said...

    rimas gak pakai baju ketat2 ni..tp lg cun klu pakai baju longgar..selesa pon selesa..

    August 26, 2007 at 1:49 PM  

  9. aku said...

    my->betul tuh..thanks 4 comin..:)

    August 31, 2007 at 4:23 AM  

Post a Comment