Blogger Template by Blogcrowds

meowww...meowww..meoowww...

akhirnya..dengan hati yg tulus ikhlas aku dah jawab soalan tagged bro Nezjoe yang rowks nih...
berikut adalah jawapan-jawapan nya..

semoga anda berpuas ati dengan cara aku menjawab soklan yg dh diajukan..kalau tak puas ati gak...buat la sendiri...

4 THINGS....

4 things that scare me:
#Kalau mak & abah dah tak ada
#Mati dalam kekufuran
#Extend dekat uni sampai tua
#Naik rollercoaster

4 people who make me laugh:
#Lawak ikhlas mak
#Lawak best friends sepanjang zaman aku – noi & hajar
#Lawak bestbuddies aku – clah,farah & yati
#Tengok perangai budak-budak

4 things i love:
#Duduk sorang-sorang dekat MPH sampai 5-6 jam..layan buku free..
#Koleksi gelang aku
#1 buku conteng aku yg penuh dengan puisi , sketching & lirik lagu
#makan serbuk kopi

4 things i hate:
#ulang cakap banyak-banyak kali..
#bersukan...sangat tak suka
#habuk...aku allergic dengan habuk..
#tempat yang bising melebihi frekuensi , panas & ramai orang

4 things i don't understand:
#kenapa aku susah nak marah dekat orang dengan cara betul-betul marah..?tahap angin betul-betul angin..
#kenapa perangai aku lain sangat dari adik-beradik aku yang lain?
#Kenapa pierre andre pilih fasha sandha??bukan aku???aarghhh.
#Kenapa lelaki mesti ikut sunnah bab poligami je..?padahal fardu pun koyak rabak.

4 things on my desk:
#Ubat aku
#Vicks
#Hair band
#mug

4 things i'm doing right:
#tengok tingkap
#jawab benda “4 thing” ni
#dengar lagu James Morrison-One last Chance
#nyanyi lagu di atas dengan sepenuh hati

4 things i want to do before i die:
#buat rumah bercirikan kampung & penuh dengan seni bina melayu..dapur dia mesti besar & canggih -khas buat mak & abah.
#Kahwin dgn nice guy & ade anak-anak comel = ada happy family yg cool..
#Mempunyai skill memasak macam martha stewart
#Tulis & publish buku sendiri...

4 simple things to describe my personality:
#Malas bercakap = pendiam
#Malu-malu kucing dengan orang yang aku tak rapat @ baru kenal
#Kerap kena serang virus selsema..at least 2-3 kali seminggu
#Agak sensitif bila orang cakap or treat aku secara kasar

4 things i can't do:
#Buat perangai macam perempuan gedik yg manja mengada-ngada
#Tengking & sound directly...teringin juga nak buat..tapi tak sampai hati
#Minum susu putih..rasa nak muntah
#Makan durian & petai..



dengan ini..aku ingin meneruskan virus mengetagged kpd..yg bertuah:

  1. diaharris

  2. lesbian penguin

  3. god's slave

  4. bro musnazdotnet

maaf..sekiranya aku menyusahkan hidup orang-orang yang telah ditagged..hehe..bukan selalu..

*gmbar ini sekadar hiasan..

15 comments:

  1. blackpurple @ jowopinter said...

    Laaaa. Tag lagi!

    Kenapa diaorang pilih 4 ekk....

    August 28, 2007 at 6:50 AM  

  2. Sunan_Jati said...

    assalamualaikum...
    mcm besa kulihatblog nih...

    :P

    August 28, 2007 at 5:03 PM  

  3. Nur Hafiza Hasan said...

    Pierre Andre tuh amatlah bodoh kalau pilih fasha tu..
    Heheheheh

    August 28, 2007 at 5:26 PM  

  4. adliazaddin said...

    aiayk... kene tag hehehe :D takper demi zati akan ku buat juga haaha :D

    August 28, 2007 at 5:50 PM  

  5. Aku Bukan Bidadari said...

    woiihhh.. suka makan serbuk kopi..adui nih mesti dasar malas nak bancuh air dia main telan jer sebuk kopi ekekeeeee

    August 28, 2007 at 6:04 PM  

  6. aku said...

    blackpurple->knp 4???sebab aku suka no 8..kalo tagged 8 org cam ramai sgt..jadi aku bahagikan 8/2 = 4...ngehngeh..

    sunan_jati->waalaikumsalam..macam biasa dilihat????hehhe...mestilah...

    miss_tree->yer..pierre akn kelihatan bijak jika dia memilih sy @ miss_tree..hehehhe

    les->hahha..ni kes balas dendam..sbb b4 ni,ko dah tagged aku.. :P

    kau bkn bidadari->hehe..cuba la try mkn serbuk kopi..mmg syok yg x dapat digmbarkan...serius nih... :)

    August 28, 2007 at 7:39 PM  

  7. - G O R O - said...

    Salam Dunia..

    Lawa rumah awak..

    Awan biru berarak

    Indah

    August 28, 2007 at 7:53 PM  

  8. achik said...

    mak aih.. makan serbuk kopi???? tak pahit ke??? huhu..;p

    August 28, 2007 at 11:11 PM  

  9. me3n said...

    ehehe. haku pong kene tag gak!

    August 28, 2007 at 11:11 PM  

  10. Unknown said...

    Salam.

    Wa baca ini entli aa wa sulah tau sapa lu. Manyak bagut. Moleh kenal sama lu.

    Telima ksih la ho!

    August 29, 2007 at 1:06 AM  

  11. crunchyahcock said...

    ooooo ada hati kat pieere andre... kat me? x der ati ker?huhuhu
    thanks sbb sudi dtg 'umah' i...
    i link u

    August 29, 2007 at 11:41 AM  

  12. Acaii Jawe said...

    setuju sgt ngan awk tang takut if kita mati dalam kekufurun, nauzubillah..:) takutnye,huhu

    August 29, 2007 at 4:54 PM  

  13. aku said...

    goro->salam..ye ke?trime kasih..link blog awk juga..

    achik->pahit tu la yg best..cube achik try..sure addict..:P

    ade3ck->bagus lah...as entry baru..xle asik2 entry bandung jek..:P

    ahkim->ho ho ho..lu sula kenal sama wa ka???hahaha...baguih2..

    crunchyahcock->aah..dulu pierre yg ada hati kat i.sekrg hati die sudh ada sama itu fasha..hahahha..:p...link u as well..thanks 4 coming..

    faisal->mmg takut wak... :)

    August 30, 2007 at 4:51 AM  

  14. Anonymous said...

    baiklah! tag akan dilayan walaupon tak tau bila! ho ho!

    September 1, 2007 at 1:49 AM  

  15. Unknown said...

    aku sensitip hak.. kekadang org keliling saje je wat tak paham yg kite neh sensitip.. saje je kannn

    September 2, 2007 at 10:24 AM  

Post a Comment