Blogger Template by Blogcrowds

salah-kah aku sebab aku jadi aku...

aku rasa penat..pura-pura jadi baik...tapi kadang-kadang dalam hati aku maki orang tahap bangsat.Aku penat tengok perangai orang keliling,letih dan ada masa aku tawar hati...Nak menjaga hubungan sesama manusia bukan sesuatu yang mudah...

aku paksa diri senyum,tapi kadang-kadang aku rasa macam nak memberontak..nak baling saja kerusi,meja malahan pisau pada orang-orang yang menjelikkan ni...biar mereka mati meninggalkan bumi..aku aman,kau pun aman....

Kalau aku baik sangat,orang pijak...

Kalau aku jahat sangat,orang kutuk..

Kalau aku diam,bukan maksud aku aku suka...

Kalau aku buat tak tahu,orang label aku tak ambil kisah...

Aku bukan perempuan yang terlalu suci,sampai tak ada langsung rasa marah...ada masa aku mengalah..ada masa ganas jugak..


*entry kali ini agak berbau emo tahap longkang...

4 comments:

  1. adliazaddin said...

    hehehe aper lagi.. duduk kat longkang :D tapi aku bley temankan kau hehehe

    August 24, 2007 at 4:43 PM  

  2. Anonymous said...

    rilekslah. bawak2 berucap.


    ;p

    August 25, 2007 at 2:20 AM  

  3. pjoe said...

    kadang2 tk salah jadi emo tahap longkang

    persetankan manuisa yg cemburu melihat kita senang

    August 25, 2007 at 3:44 AM  

  4. aku said...

    les->hahah..ko nih,x gune btul..

    sitilina->tq kak sitilina.. :)

    nezjoe->yeah..btul tuh..sy sgt setuju..byk sgt yg jelik kat dunia nih.. :)

    August 26, 2007 at 9:32 AM  

Post a Comment