Blogger Template by Blogcrowds

hantu

aku baru je lepas tengok movie hantu...bertajuk "HANTU JERUK PULUT" karya daripada seorang director Indonesia...apa ntah name director tu aku sendiri dah lupa...secara keseluruhannya,aku rasa cerita ni tak la terlalu seram..tak berjaya membuat aku fobia atau trauma,bukan lah nak takbur...tapi memang betul pun...

kebelakangan ni,kalau cerita hantu mesti plot cerita dia lebih kurang...kalau hantu,mesti merangkak-rangkak....ala-ala cerita hantu korea....jadi sebagai seorang movie addicted,aku dah lali dengan unsur-unsur macam ni....bile tengok pun dah macam tak feel...
aku terfikir juga,kenapa hantu sangat sinonim dengan rambut panjang????

kenapa tak hantu berambut pendek je..ala-ala boy cut...one more thing,rambut hantu-hantu ni bukan saja panjang tapi lurus pula tu..macam teknik rebonding...

lagi satu.kenapa kalau hantu mesti sinonim dengan warna hitam atau putih..?

kenapa tak ada pengaruh warna-warna lain??
merah ke..ungu ke...oren ke...eemmmmm...
aku pun masih berfikir-fikir...kenapa agak nya..
persoalan yang masih belum terjawab...

6 comments:

  1. JamOren said...

    hantu kalo berwarna-warni org panggil badut, bukan hantu...hahaha..

    err...tq sebab singgah blog saya...

    July 15, 2007 at 6:10 PM  

  2. aku said...

    haha..leh jadi gak...
    bole je director film wat pasal antu badut ape..
    hantu pun ada byk gak kategori & spesiesnyer... :P

    sesame ler..visit le selalu..

    July 16, 2007 at 1:30 AM  

  3. Anonymous said...

    hantu yang kat dalam citer memang kena guna color yang sama sebab dah color tu yang orang takot! tp sebenarnye hantu ni colorful.... tengok saja lah disekeliling kita. banyak hantu sebenarnye (yang bertopengkan manusia)

    July 16, 2007 at 8:56 PM  

  4. aku said...

    haha...mmg hantu ada di mana2.. :P

    July 17, 2007 at 4:03 AM  

  5. FΛRΛH said...

    sbb antu mmg sinonim ngan rambut panjang n satu color je la..
    cik zati..
    berani gak ko tgk cite2 seram ni..

    July 20, 2007 at 4:27 AM  

  6. aku said...

    farahshar--haha.aku bosan tahap gaban sem nih..sume cite aku layan..

    July 20, 2007 at 4:34 AM  

Post a Comment