Blogger Template by Blogcrowds

rasa yang tak menentu..aku tak tahu


perasaaan yang pelik...datang dan pergi without kita tahu...aku macam confius....
kadang-kadang rasa sedih without any relevant reason...why????..
entahlah....mungkin normal untuk wanita seusia aku ni...peralihan daripada dunia remaja ke peringkat yang lebih matured...lately,it's not easy to explain about my own feeling...kalaulah aku boleh bagitau saja kat semua orang apa yang aku rasa sekarang ni..memang senang...
tapi..the biggest problem is aku sendiri tak tahu dengan apa yang aku rasa...

lacking something????but what????

again....i dont have an exact answer for that kind of silly question...
maybe sunyi..sebab member baik aku tak ada dekat campus...dia pergi intern,so tak ada member nak ajak borak & buat lawak gila-gila macam selalu...
or else..??????

ya allah..kalau lah aku boleh sentiasa happy 24-7...memang nikmat betul hidup ni...
tapi selagi hidup...selagi itu lah kena uji...
whatever happen,aku kena tahu yang allah lebih bijak dalam menyusun rentak hidup setiap manusia..

i juz have to admit,nothing easy in this world...every part of us have our own problem...cuma terpulang pada diri sendiri...macam mana nak handle setiap musibah yang datang daripada setiap penjuru....

hopefully,im gonna be much stronger and always be blessed with luv from U,MY LORD....allah S.W.T...

0 comments:

Post a Comment