Blogger Template by Blogcrowds

ilham ooo ilham...

sekali lagi tajuk Final year project aku kena reject dengan advisor...adeiii...penat je aku buat research pasal tajuk tu..bulat-bulat kena reject..

sekarang ni aku kena fikir propose tajuk baru...dah 2 hari aku fikir,tapi still ilham tak sampai-sampai...aku still nak buat something yang relate dengan web based..tapi nak focus tentang apa pulak????emmm...jenuh jugak ni...

tiba-tiba terfikir nak buat pasal portal Al-Quran yang diselitkan dengan object learning...tapi mampu ke aku buat????

arrgghhhh.....ilham oooo ilham....datang la cepat ke dalam otak aku ni...memang aku tengah betul-betul tak ada idea ni...

2 comments:

  1. FΛRΛH said...

    ko cari tajuk cdiri ek..
    nape x amik je FYP yg ada tu..
    kan byk..
    aku pun x pilih lg ni..

    July 20, 2007 at 4:35 AM  

  2. aku said...

    farahshar-tajuk aku dh kena reject hr tuh..aku mcm malas je nk pikir tajuk ape..tgk list yg dh ade sume cam susah jek..haih..ponin den..

    July 20, 2007 at 4:37 AM  

Post a Comment